اينجا اينجا

آژانس رز آبي و راهنما سفر به سوئيس 

آژانس رز آبي

كشور سوئيس يكي از بهترين كشور ها، چه براي زندگي و چه براي گردشگري و تفريح، در جهان ميباشد. اين كشور داراي امكانات رفاهي و تفريحي عالي، اقتصادي قوي و سياستي مناسب است كه در كنار منظره هاي بي نظير و جاذبه هاي طبيعي منحصر به فرد اش، سبب شده تا افراد زيادي به اين كشور جذب شوند، چه براي سكونت و چه براي بازديد و سفر.
سوئيس كشوري است واقع شده در محل تلاقي اروپاي غربي، مركزي و جنوبي. همچنين رشته كوه آلپ در جنوب كشور واقع شده و فلات سوئيس و كوه هاي ژورا در غرب آن قرار دارد. آب و هواي سوئيس به طور كلي معتدل است ولي اگر به صورت بخش بخش به آن نگاه كنيم ميتواند از آب و هواي سرد و خشك و خشن در ارتفاعات، تا آب و هوايي معتدل و مطلوب در نواحي پست و كم ارتفاع متغير باشد. پوشش گياهي اين ناحيه هم به همين نسبت متفاوت است و همين باعث زيبا تر شدن مناظر اين نواحي شده است، در طرفي مخمل سبز رنگ زمين را پوشانده و در طرفي ديگر دامني سفيد رنگ پهن شده است.

چه زمان با آژانس رز آبي  به سوئيس سفر كنيم؟

براي اين كه بدانيد بهترين زمان سفر با آژانس رز آبي  به سوئيس، چه زماني است ابتدا بايد هدفتان را از سفر به اين كشور مشخص كنيد كه اگر براي ورزش هاي زمستاني چون اسكي، اسنوبورد و... ميخواهيد سفر كنيد، مشخصا، ماه هاي سرد و زمستاني اين كشور براي شما بهترين زمان است، ولي اگر ميخواهيد براي گشت و گذار و لذت بردن از مناظر سرسبز و آب و هوايي مطلوب سفر كنيد، بهترين زمان سفر ماه هاي گرم و فصل تابستان است، چرا كه آب و هوا تقريبا در اين فصول يكنواخت بود و دما نيز تا حدودي ثابت است. اين مطلوب بودن و ثبوت دما در فصل تابستان همچنين سبب شده تا فستيوال ها و جشنواره هاي باشكوه و متعددي نيز در اين زمان برگذار شود و نظر توريستان را به خود جلب نمايد.
 

فصول سوئيس

زمستان: اين فصل سه ماه ژانويه، فوريه و مارس را در برميگيرد.

  • ژانويه، سرد ترين ماه اين كشور بوده و ميتوان تقريبا همه جاي هاي سوئيس را سفيد پوش ديد. طول روز در اين ماه كوتاه بوده و خورشيد در حدود ساعت ۹ صبح طلوع كرده و حوالي ۵ عصر نيز غروب ميكند. اين ماه، ماه اسكي بازان حرفه اي است.
  • فوريه، ماهي است كه سرما كمي افت كرده ولي ارتفاعات همچنان سفيد پوش است و مناسب براي اسكي بازان و دوست داران ورزش هاي زمستاني ميباشد. در اواخر اين ماه نيز در شهر بازل كارناوان سه روزه برگزار ميشود كه ديدن آن خالي از لطف نيست.
  • مارس، ماهي است كه ميتوان در ارتفاعات برف را در كنار تابش پرتو هاي گرم خورشيد ديد. هنوز هم پيست هاي اسكي باز هستند و ميتوان محلي مناسب را براي اسكي پيدا كرد، البته در اواخر اين ماه پيست هاي اسكي اكثر تعطيل ميشوند. آب و هوا در اطراف درياچه ژنو نيز معتدل شده و سوئيس رو به سرسبز شدن گام برميدارد.

 


موضوعات مرتبط: سفر

برچسب‌ها: آژانس رز آبي، رز آبي، تور رز آبي، گردشگري، تور عيد،


۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۴:۵۶:۰۸ | ركسانا محمدي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی