اينجا اينجا

قيمت تور مادريد 1401

 

 

فيمت تر مادريد 1401

 

اسپانيا با قدمت ديرينه خود مكاني باشكوه براي لذت بردن از معماري هاي خلاقانه و مجلل است. يكي از بخش هاي ديدني در سفر به اسپانيا، سفر به مادريد اسپانيا است. سالانه گردشگران بسياري براي بازديد از بناهاي باشكوه و طبيعت دل نشين و مردمان خونگرم آن راهي اين ديار مي شوند. اگر شما هم دوست داريد در سفر بعدي به اين شهر دوست داشتني برويد بهتر است با هزينه سفر به اسپانيا با تور آشنا شويد.

 

سفر به اسپانيا با تور يكي از روش هاي مجذوب نماينده براي سفري با خيال آسوده است. تنها كافي است به وسيله يك آژانس مسافرتي معتبر اقدام به تهيه تور اسپانيا كنيد و پس از طي مراحل آماده سازي ويزا و سفارت، راهي مادريد شگفت انگيز شويد. به همين منظور، بهتر است پيش از سفر هزينه سفر به اسپانيا با تور را برآورد نموده و با يك حساب درست راهي سفر رؤيايي به اسپانيا شويد.

تاريخ شهر مادريد اسپانيا

اگر اهل موسيقي باشيد، حتماً نام انريكه ايگلسياس را شنيده ايد؛ هنرمند و خواننده برجسته اسپانيايي كه متولد شهر مادريد است. مادريد مركز خودمختار كشور اسپانيا است كه از نظر وسعت، سومين شهر بزرگ اتحاديه اروپا به شمار مي آيد. تاريخ پرفرازونشيب اسپانيا، اماكن ديدني بسياري را از دوران قرون وسطي، زمان حاكميت اعراب مسلمان بر اسپانيا و دوران رنسانس و حتي دوران نئوكلاسيك در گوشه گوشه اين كشور مجذوب نماينده به جاي گذاشته است. در مورد دوران پيش از سلطه مسلمانان بر اسپانيا، اطلاعات دقيقي در مورد ساكنين اين منطقه وجود ندارد. بااين حال، نشانه هاي فراواني از هفت قرن حكومت مسلمانان بر شهر مادريد و ديگر شهرهاي اسپانيا را به وفور مي توان ديد.

پس از بيرون رانده شدن مسلمانان از مادريد در سال 1032 ميلادي به وسيله نيروهاي پادشاه كاستيا و لئون، مسيحيان بر اين شهر حكومت خود را شروع كردند و بناهاي متعدد و كليساهاي بزرگي را برپا ساختند. به همين خاطر، سفر به مادريد اسپانيا و بازديد از بناهاي مجلل و باعظمت آن، همانند خوابي رؤيايي است.

نام مادريد از كجا مي آيد؟

در زماني كه اسپانيا به وسيله حكمرانان مسلمان اداره مي شد، بناهاي مجلل و فاخري در شهرهاي مختلف آن ساخته شد؛ ازجمله اين موارد مي توان به كاخ و ارگ كوچك المدينه كه در مكان فعلي كاخ سلطنتي مادريد قرار گرفته است، اشاره نمود. به دليل مجاورت اين كاخ با رودي كه به نام ميرا (به معني سرچشمه و مادر) شناخته مي شد، مادريد امروزي پديد آمد.

برترين زمان سفر به مادريد چه زمان است؟

شهر مادريد با آب وهواي معتدل خود در فصول مختلف سال پذيراي ميهمانان و گردشگران بسياري است؛ گاهي اوقات تعداد مسافران در اين شهر از مردم خود مادريد بيشتر مي گردد. برترين زمان براي لذت بردن از طبيعت و آب وهواي معتدل مديترانه اي در اسپانيا، فصل بهار و پاييز است. در اين موقع از ايام سال، اندازه رطوبت هوا به كمترين ميزان خود مي رسد و ميانگين دما به حدود 13 درجه سانتي گراد بالاي صفر مي گردد.

قيمت تور اسپانيا بارسلونا

اگر شيفته تجربه اي منحصربه فرد هستيد و مي خواهيد يك خاطره فراموش نشدني از سفر داشته باشيد، بهتر است تور اسپانيا را تجربه كنيد. يكي از تورهاي پرطرفدار تور بارسلون مادريد است. به اين ترتيب شما مي توانيد چند شب را در شگفت انگيزترين شهرهاي اسپانيا بگذرانيد. قيمت تور اسپانيا بارسلونا و مادريد با در نظر گرفتن 6 شب اقامت در هتل چهار ستاره catalonia diagonal centro بارسلون و eurostars madrid gran via مادريد به همراه بيمه مسافرتي، خدمات ويزاي شينگن، ترانسفر فرودگاهي و گشت شهري در بارسلون برابر با 1390 يورو مي باشد.

بااين حال اگر دوست داريد مدت زمان بيشتري را در شهر بارسلون بگذرانيد، مي توانيد اقدام به رزرو تور اسپانيا بارسلونا كنيد. قيمت تور اسپانيا بارسلونا براي 5 روز اقامت در هتل catalonia diagonal centro به همراه بيمه مسافرتي، ويزاي شينگن، ترانسفر فرودگاهي و گشت شهري، 890 يورو است. در صورت تمايل براي اقامت در هتل لوكس catalonia rambals هزينه تور اسپانيا بارسلونا با پرواز قطري 990 يورو مي گردد.

هرآنچه كه بايد درباره قيمت تور اسپانيا بدانيد

اخذ ويزاي اسپانيا فقط به شكل تور تركيبي و گروهي!

دريافت ويزاي اسپانيا هم به صورت گروهي امكان پذير است و هم به صورت انفرادي؛ بااين وجود، برترين نوع درخواست ويزاي اسپانيا به شكل تور تركيبي و گروهي است. شايد با خود بپرسيد مگر بين اين دو نوع ويزا تفاوتي وجود دارد؟. همان طور كه گفته شد، اسپانيا نيز ازجمله كشورهاي عضو حوزه شينگن است و شما احتياجمند دريافت ويزا شينگن هستيد. درخواست ويزاي اسپانيا به صورت گروهي عموماً مدت زماني حدود 21 روز كاري زمان مي برد. در اين شيوه مي توانيد به همراه خانواده يا به صورت تور به وسيله يك آژانس معتبر درخواست ويزا كنيد و شانس دريافت ويزاي شما نيز بالاتر مي رود. طبق تجربه كارشناسان معمولاً افراد براي دريافت ويزاي انفرادي با در بسته روبه رو مي شوند و درخواست آن ها رد مي گردد. زيرا افسر سفارت نمي تواند به صورت كامل براي بازگشت شما به كشور مبدأتان مطمئن باشد و به شما اعتماد كند.

برترين زمان سفر به مادريد (از نظر آب وهوا، هزينه ها، ازدحام گردشگران)

چشم انداز ها دل انگيز، طبيعت بكر و جاذبه هاي تاريخي و تفريحي متعدد، اسپانيا را به يكي از محبوب ترين مقاصد گردشگري تور اروپا تبديل نموده است. آب وهواي گرم و معتدل در فصل تابستان، قدم زدن در سواحل زيباي مادريد و تفريحات آبي را بسيار دل چسب مي نمايد. در كنار آن، آب وهواي برفي در زمستان، حال و هواي ديگري به شهر مادريد مي بخشد و گردشگران بي شماري را در اين موقع از سال به سوي مادريد مي كشاند. در اين دو فصل، به دليل پيك سفر، هزينه سفر به اسپانيا چندين برابر مي گردد و گردشگران كثيري را مي توان در گوشه و كنار شهر مادريد ديد.

اگر در پي يك سفر مقرون به صرفه قيمت تر به مادريد اسپانيا هستيد و نمي خواهيد با خيل بزرگ گردشگران روبه رو شويد، فصل بهار و پاييز سفر به مادريد اسپانيا ايده آل است. آب وهواي معتدل، قيمت منصفانه تور اسپانيا و وروديه جاذبه هاي ديدني و تفريحي در اين زمان ها، دليل خوبي براي سفر نوروزي به اسپانيا است.

چه عواملي در نحوه معين قيمت تور مادريد مؤثر است؟

هزينه سفر به اسپانيا با تور به عوامل مختلفي بستگي دارد كه با انتخاب هركدام از آن ها، مي توان هزينه سفر به اسپانيا را كاهش يا افزايش داد. از اصلي ترين موارد در معين قيمت تور، ايرلاين انتخابي است. ايرلاين هاي خارجي با توجه به ارائه خدمات متفاوت در طول پرواز، نوع هواپيما مسافربري، تعداد توقف ها در جهت حركت از مبدأ تا مقصد، قيمت بليط هاي به مراتب بالاتري نسبت به پروازهاي خطوط داخلي دارند. اگر در پي يك سفر هوايي مقرون به صرفه قيمت هستيد و تعداد توقف ها و خدمات براي شما اهميتي ندارد، مي توانيد بليط هاي اكونومي از ايرلاين هاي داخلي مانند ماهان و ايران اير را تهيه كنيد.

براي دريافت مطالب كامل تر درباره مادريد مي توانيد سايت گردشگر مادريد مراجعه كنيد.

عوامل تاثيرگذار بر قيمت تور اسپانيا

از ديگر عوامل تأثيرگذار بر قيمت تور اسپانيا مي توان به انتخاب هتل محل اقامت اشاره نمود. تميزي هتل، خدمات رفاهي و امكانات داخلي هتل، موقعيت مكاني هتل و تعداد ستاره ها، همگي بر قيمت هتل اثر مي گذارند و ازاين رو، تنوع بسيار بالايي از هتل ها در شهرهاي اسپانيا وجود دارد.

از ديگر موضوعات تأثيرگذار بر قيمت تور اسپانيا مي توان به بازه زماني سفر اشاره نمود. فصل پيك سفر به اسپانيا، فصل تابستان و زمستان است. به همين خاطر، قيمت تور در اين ايام بسيار گران تر است و گردشگران بين المللي بسياري براي به دست آوردن بليط سفر به اسپانيا و لذت بردن از جاذبه هاي دوست داشتني آن كوشش مي نمايند.

كيفيت هتل ها در تور مادريد

معيارهاي مختلفي براي ارزيابي كيفيت هتل ها و خدمات ارائه شده آن ها وجود دارد. اتحاديه اروپا با برخورداري از معتبرترين نظام هتلداري، با پيروي از دقيق ترين معيارها، كيفيت هتل هاي مادريد و ديگر شهرهاي اسپانيا را به وسيله تعداد ستاره ها نشان مي دهد. از همين رو، با خيالي آسوده مي توانيد با در نظر گرفتن تعداد ستاره هاي هتل ها در تور مادريد از كيفيت خدمات آن ها اطمينان حاصل كنيد.

به صورت كلي، تعداد ستاره هاي هتل، امكانات، موقعيت مكاني و دسترسي به اماكن تفريحي و مراكز خريد از دلايل تاثيرگذار بر كيفيت و قيمت هتل است. هتل پنج ستاره گران مليا هتل با قرارگيري در ميان آثار تاريخي مادريد همانند تصويري زيبا برگرفته از نقاشي هاي Velazquez است كه چشم انداز اي باورنكردني از شهر مادريد را به نمايش مي گذارد. هتل لوكس و مدرن Villa Manga نيز با موقعيت مكاني عالي خود و پيشرفته ترين سالن بدن سازي از ديگر هتل هاي مشهور و 5 ستاره مادريد است. اگر در پي يك هتل مالي و بسيار تميز هستيد تا اقامتي بي دغدغه و مجذوب نماينده را تجربه كنيد، هتل ميگوئل انجل چهار ستاره با نزديكي كه ايستگاه مترو انتخابي ايده آل به شمار مي رود.

 

هزينه‌هاي متوسط برآورد شده در سفر به مادريد!

     قيمت تور مادريد 1401 روزانه 77 يورو، هفتگي 539 يورو و ماهانه 2,200 يورو مخارج متوسط پيش بيني شده تور مادريد مي‌باشند. اين مخارج روزانه شامل 24 يورو براي غذا، 3 يورو براي بستني، 2 يورو براي قهوه، 26 يورو براي حمل و نقل درون شهري، 12 يورو براي نوشيدني 8 يورو براي كباب، 1.5 يورو براي شيريني مي‌شود.


موضوعات مرتبط: سفر

برچسب‌ها: تور مادريد، تور رز آبي، تور اسپانيا، تور هاي خارجي، تور هاي داخلي،


۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ | ۰۲:۲۶:۲۱ | ركسانا محمدي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی