اينجا اينجا

قيمت ظرف دستشويي سگ

 

 

آموزش دستشويي به سگ در مكان درست يكي از مهم‌ترين كارها در نگهداري و تربيت سگ است. خرابكاري سگ‌ها در نقاط مختلف خانه بسيار آزار دهنده است. اما با كمي حوصله و استفاده از لوازم آموزش ادرار سگ به راحتي او ياد مي‌گيرد كه در مكان مشخصي ادرار و مدفوع كند.

 

خريد ظرف دستشويي سگ:

بهترين مكان براي دستشويي سگ‌ها، خارج از منزل است اما هميشه اين امكان وجود ندارد. در چنين مواقعي بايد از توالت سگ يا ظرف دستشويي سگ كمك گرفت. وقتي سگتان عادت كند و ياد بگيرد كه بايد در محل مشخص شده دستشويي كند، جاي هيچ نگراني وجود ندارد و هميشه در همان مكان كارش را انجام مي‌دهد. اما آموزش محل ادرار به سگ نياز به لوازم آموزشي مخصوصي دارد كه اينجا مي‌توانيد مجموعه كاملي از آن را مشاهده كنيد.

از دلايل مهم بودن آموزش دستشويي به سگ مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • ياد مي‌گيرد كه در مكان‌هاي مناسب دستشويي كند، نه هركجا كه بخواهد.
  • مي‌توانيد به آن‌ها اعتماد كنيد و از حضورشان در خانه لذت ببريد.
  • مي‌توانيد او را به خانه دوستان و اعضاي خانواده ببريد.
  • داخل ماشين يا باكس حمل را كثيف نخواهند كرد.
  • وقتي به پارك و پياده‌روي مي‌رويد، روي زمين دفع نمي‌كند.
  • اگر در جاهايي غير از جاي مخصوص دفع انجام دهند، مي‌توانيد مطمئن شويد كه از نظر سلامتي دچار مشكل شده‌اند. بيماري‌هايي مانند عفونت دستگاه ادراري يا مشكلات گوارشي

انواع لوازم آموزش ادرار سگ

سگ‌ها در دوره آموزش دستشويي كردن به وسايل كمكي احتياج دارند تا سريع‌تر ياد بگيرند. استفاده از اين لوازم موجب راحتي او شده و از انتشار آلودگي نيز جلوگيري مي‌كند. براي آموزش ادرار به سگ در خانه به وسايل زير نياز داريد:

  • سيني دستشويي سگ: از دو صفحه پلاستيكي تشكيل شده است كه قابليت جدا شدن دارند. صفحه بالايي مشبك است و بين صفحه مشبك و صفحه پاييني مقداري فاصله وجود دارد. به راحتي شسته و تميز مي‌شوند. براي خريد سيني توالت سگ به اندازه و جنسيت حيوان توجه كنيد.
  • اسپري تعليم ادرار سگ: به علت داشتن رايحه‌ي قوي و مطبوع، سگ را به سمت خود جذب مي‌كند. پت به مرور ياد مي‌گيرد كه فقط بايد در محل موردنظر ادرار و مدفوع كند.
  • قطره تعليم ادرار سگ: با داشتن رايحه جذب كننده و بوي طولاني مدت حيوان را به سمت دستشويي و پد ادرار مي‌برد. او به مرور محل دستشويي كردن را ياد مي‌گيرد.
  • انبر بهداشتي جمع‌آوري مدفوع سگ: دغدغه شما را بابت جمع كردن مدفوع سگ از روي سطوح مختلف از بين مي‌برد. قابل شستشو و استفاده آسان است.

خريد آنلاين انواع لوازم آموزش ادرار سگ در پت خريد

پت خريد مجموعه‌اي كامل از انواع لوازم آموزش ادرار سگ را به فروش مي‌رساند. در فروشگاه تخصصي پت خريد انواع مختلف سيني ادرار مخصوص سگ‌هاي نر، ماده و سگ‌هاي نژاد كوچك و بزرگ از برترين برندهاي ايراني و خارجي عرضه مي‌شود. انواع اسپري و قطره تعليم ادرار سگ در اينجا براي تسريع در آموزش دستشويي كردن به سگ وجود دارد.

براي خريد آسان و آنلاين انواع لوازم آموزش ادرار سگ با قيمت مناسب از پت‌شاپ پت خريد كافي است ويژگي‌هاي محصولات مختلف را بررسي كرده و با توجه به نيازهاي سگ خود بهترين و كاربردي‌ترين محصول را برايش خريداري كنيد.

 

خريد ظرف دستشويي سگ


موضوعات مرتبط: حيوانات خانگي

برچسب‌ها: قيمت ظرف دستشويي سگ، پوچ گربه، درباره سگ ها، غذا گربه، غذاي حيوانات،


۲۵ خرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۱۵:۱۵ | ركسانا محمدي | نظرات (0)
[ ]
مطالب جديد تر مطالب قدیمی تر













































































































سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی